Bil |
Janji |
Menepati Tempoh Masa/Standard Piagam Pelanggan |
Tidak Menepati Tempoh Masa/Standard Piagam Pelanggan |
Jumlah Perkhidmatan | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Jumlah Menepati Standard* |
% Menepati Standard** |
Jumlah Tidak Menepati Standard*** |
%Tidak Menepati Standard**** | |||
1 |
Mengeluarkan keputusan urusan perkhidmatan dalam tempoh tiga (3) hari bekerja untuk proses berikut :- - pengesahan pelantikan - pengesahan dalam perkhidmatan dan - pemberian taraf berpencen |
9 4 4 |
100% |
- |
- |
17 |
2 |
Memastikan aplikasi kritikal (merujuk Polisi dan Standard Keselamatan ICT Negeri Melaka) di bawah seliaan JKMM beroperasi dengan tahap jaminan 90%. Aplikasi kritikal tersebut ialah : 1. Rangkaian WAN dan LAN |
1 |
100% |
- |
- |
1 |
2. Portal Rasmi Kerajaan Negeri |
1 | 100% | - | - | 1 | |
3. Emel Rasmi Kerajaan Negeri | 1 | 100% | - | - | 1 | |
4. Gerbang Pembayaran Bersepadu Kerajaan Negeri Melaka ( e-Bayar) | 1 | 100% | - | - | 1 | |
5. Sistem Penganugerahan Darjah Kebesaran Negeri Melaka | 1 | 100% | - | - | 1 | |
6. Perkhidmatan Web / Application hosting | 1 | 100% | - | - | 1 | |
3 |
Memastikan semua aduan/pertanyaan pelanggan JKMM a. Diberi akuan penerimaan dalam tempoh satu (1) hari |
2 17 |
100% 100% |
- - |
- - |
2 17 |
4 |
Mengeluarkan surat keputusan projek pembangunan secara penswastaan dalam tempoh 2 bulan dari tarikh permohonan lengkap diterima. |
0 |
100% |
- |
- |
0 |
5 |
Memastikan keputusan Kerajaan Negeri berhubung permohonan lesen abstraksi air mentah dimaklumkan kepada pemohon dalam tempoh masa tujuh (7) hari bekerja dari tarikh penerimaan fail kelulusan di BKSA |
7 |
100% |
- |
- |
7 hari |
6 |
Mengemukakan keputusan permohonan menggunakan kenderaan jabatan dalam Kompleks Seri Negeri dalam tempoh tiga (3) hari bekerja. |
28 |
100% |
- |
- |
28 |
7 |
Mengemukakan keputusan permohonan menggunakan bilik mesyuarat dalam Kompleks Seri Negeri dalam tempoh dua (2) hari bekerja. |
74 |
100% |
- |
- |
74 |
8 |
Memproses tuntutan bayaran dalam tempoh tiga (3) hari bekerja selepas dokumen lengkap diterima |
1012 |
100% |
- |
- |
1012 |
9 |
Semua tempahan Auditorium Seri Negeri akan diberikan maklum balas dalam tempoh tiga (3) hari bekerja. |
- |
- |
- |
- |
- |
Bil |
Janji |
Menepati Tempoh Masa/Standard Piagam Pelanggan |
Tidak Menepati Tempoh Masa/Standard Piagam Pelanggan |
Jumlah Perkhidmatan | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Jumlah Menepati Standard* |
% Menepati Standard** |
Jumlah Tidak Menepati Standard*** |
%Tidak Menepati Standard**** | |||
1 |
Mengeluarkan keputusan urusan perkhidmatan dalam tempoh tiga (3) hari bekerja untuk proses berikut :- - pengesahan pelantikan - pengesahan dalam perkhidmatan dan - pemberian taraf berpencen |
11 12 41 |
100% |
- |
- |
64 |
2 |
Memastikan aplikasi kritikal (merujuk Polisi dan Standard Keselamatan ICT Negeri Melaka) di bawah seliaan JKMM beroperasi dengan tahap jaminan 90%. Aplikasi kritikal tersebut ialah : 1. Rangkaian WAN dan LAN |
1 |
100% |
- |
- |
1 |
2. Portal Rasmi Kerajaan Negeri |
1 | 100% | - | - | 1 | |
3. Emel Rasmi Kerajaan Negeri | 1 | 100% | - | - | 1 | |
4. Gerbang Pembayaran Bersepadu Kerajaan Negeri Melaka ( e-Bayar) | 1 | 100% | - | - | 1 | |
5. Sistem Penganugerahan Darjah Kebesaran Negeri Melaka | 1 | 100% | - | - | 1 | |
6. Perkhidmatan Web / Application hosting | 1 | 100% | - | - | 1 | |
3 |
Memastikan semua aduan/pertanyaan pelanggan JKMM a. Diberi akuan penerimaan dalam tempoh satu (1) hari
|
3 0 |
100% - |
- - |
- - |
3 0 |
4 |
Mengeluarkan surat keputusan projek pembangunan secara penswastaan dalam tempoh 3 bulan dari tarikh permohonan lengkap diterima. |
0 |
100% |
- |
- |
0 |
5 |
Memastikan keputusan Kerajaan Negeri berhubung permohonan lesen abstraksi air mentah dimaklumkan kepada pemohon dalam tempoh masa tujuh (7) hari bekerja dari tarikh penerimaan fail kelulusan di BKSA |
7 |
100% |
- |
- |
7 hari |
6 |
Mengemukakan keputusan permohonan menggunakan kenderaan jabatan dalam Kompleks Seri Negeri dalam tempoh tiga (3) hari bekerja. |
28 |
100% |
- |
- |
28 |
7 |
Mengemukakan keputusan permohonan menggunakan bilik mesyuarat dalam Kompleks Seri Negeri dalam tempoh dua (2) hari bekerja. |
86 |
100% |
- |
- |
86 |
8 |
Memproses tuntutan bayaran dalam tempoh tiga (3) hari bekerja selepas dokumen lengkap diterima |
613 |
100% |
- |
- |
613 |
9 |
Semua tempahan Dewan (D) dan Auditorium (A) Seri Negeri akan diberikan maklum balas dalam tempoh tiga (3) hari bekerja. |
- |
- |
- |
- |
- |
Page 2 of 2
Sekian, Terima Kasih
Pentadbir Portal Melaka